Ο παίκτης cricri04 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 24/08 04:15 στο ZooValley Forum: Εξυπηρέτηση Πελατών . Απαντήστε στον ZooValley και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Ανακαλύψτε την Αναζήτηση Word
Μικτές λέξεις
Βρείτε τις περισσότερες λέξεις σε αυτό το παιχνίδι με τον Chef Li από το ZooValley !
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty
κερδίζω μια ρετρό κονσόλα Pandora Box 10 με 6100 παιχνίδια
ανακαλύπτουν
Pirates Scratch Ticket
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:1387 / 1500
κερδίζω 1 500,00 EUR
ανακαλύπτουν
Εισιτήριο στο Γκρατς Monaco
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:3400 / 3400
κερδίζω 200,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Master of Knives
Πλοίαρχος μαχαιριών
Γίνετε ο Νίντζα Μάστερ των Μαχαιριών!
ανακαλύπτουν

Θέμα:  Εξυπηρέτηση Πελατών
jean68
04/09/2007 10:19:42

🌹
Νομίζω ότι έχετε δίκιο, μου συνέβη πολλές φορές.
Έστειλα ένα μήνυμα και την ημέρα που το πρόβλημα επιλύθηκε.
αλλά τίποτα να σβήσει.


σε κάθε περίπτωση πολύ καλή ιδέα.

jean68

cricri04
329 
24/08/2007 04:15:44

Γεια σε όλους !!!

Προτείνω να προσθέσω μια επιλογή. "Διαγραφή του αιτήματός μου" όταν έχετε υποβάλει αίτημα στην εξυπηρέτηση πελατών.

Πολύ συχνά, βιαζόμαστε να γράψουμε ένα αίτημα, επειδή έχουμε κατά νου τα γεγονότα και τις ημερομηνίες του συμβάντος ή άλλα ... και όμως μερικές φορές, συνειδητοποιούμε ότι έχουμε ενεργήσει πολύ γρήγορα ή ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί στο Εντομεταξύ.

Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να μπορούμε να επιστρέψουμε στα λόγια μας και να διαγράψουμε το αίτημά μας, κάτι που θα απελευθερώσει την εξυπηρέτηση πελατών.

Όλα αυτά για να πω επίσης ότι θα ήταν καλό για την εξυπηρέτηση πελατών να κοιτάξει ένα από τα μηνύματά μου σχετικά με μια συναλλαγή ανταλλαγής πίστωσης/συμμετοχής που μου έγινε ξινή!!!!



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα