Ο παίκτης Candy10 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 18/12 16:03 στο ZooValley Forum: Πιστωτικό πρόβλημα ..! . Απαντήστε στον ZooValley και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
οπότε δεν υπάρχει καν 5 λεπτά, καλώ την υπηρεσία rentabilliweb να έχει κωδικό, όλα ξεκινούν καλά όπως συνήθως, μου δίνεται η αρχή του κώδικα και στη συνέχεια, μετά τη φωνή ξεκινά 'bugu', είμαι δώστε μια δεύτερη φορά τον κωδικό και ακριβώς το ίδιο, έτσι κατέβαλα, αλλά για τίποτα! Πώς είναι; Ευχαριστώ.
Οι υποσχέσεις μας προφανώς μας δεσμεύουν! αν είχατε κάποιο πρόβλημα για το οποίο είμαστε υπεύθυνοι, η Εξυπηρέτηση Πελατών είναι στη διάθεσή σας και θα φροντίσει να το διορθώσει!
το ίδιο για το audiotel των δωρεάν παιχνιδιών που ανακοινώθηκαν αλλά μόλις ανακοινώθηκαν, οι υποσχέσεις δεν είναι δεσμευτικές ...... Δεν πρόκειται να μείνω πολύ σε αυτό το site έχω την εντύπωση...
Γεια σε όλους. αυτή τη στιγμή μια ειδική προσφορά: ξαναφορτώστε το λογαριασμό σας MadWin διπλασιάζει τις πιστώσεις σας ... !! Επαναφόρτωσα χθες με κωδικό allopass (sms) αλλά καμία πίστωση δεν διπλασιάστηκε ... μπορεί κάποιος να μου πει περισσότερα ???? σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Σας συμβουλεύω να αδειάσετε την προσωρινή μνήμη του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο. Εάν το πρόβλημά σας παραμένει, επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών, δίνοντάς τους λεπτομέρειες σχετικά με το περιστατικό.
γεια, σήμερα κέρδισα ένα κλικ από τα δωρεάν παιχνίδια και αυτό το κλικ μου δίνει 2 πιστώσεις που δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω πώς συμβαίνει να τα χρησιμοποιήσουμε άμεσα ή την επόμενη μέρα σας ευχαριστώ για να με ενημερώσετε
Έχετε όλη σας τη ζωή μπροστά σας για να τις χρησιμοποιήσετε 😎🤕😀
γεια, σήμερα κέρδισα ένα κλικ από τα δωρεάν παιχνίδια και αυτό το κλικ μου δίνει 2 πιστώσεις που δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω πώς συμβαίνει να τα χρησιμοποιήσουμε άμεσα ή την επόμενη μέρα σας ευχαριστώ για να με ενημερώσετε
Γεια σας, ισχύει και για τους δυο σας, πρέπει να στείλετε το αίτημά σας στο έντυπο που είναι διαθέσιμο στη σύνδεση που σας παρουσιάζω παρακάτω, να είναι όσο το δυνατόν ακριβέστερη, τότε θα σας δοθεί απάντηση σε περίπου 24 ώρες: http://payment.rentabiliweb.com/support/?docId=&siteId=<=fr
Ημερομηνία έκδοσης του μηνύματος 14/09/2010 19:03:40