Ο παίκτης cricri04 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 24/08 04:15 στο ZooValley Forum: Εξυπηρέτηση Πελατών . Απαντήστε στον ZooValley και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Ανακαλύψτε την Bee Lucky
Παιχνίδι Bee Lucky ριπής
κερδίζω Προσαρμογέας Rom Sebbe 10 ιντσών Android 13 12 GB Ram + 128 GB
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε τον Pharaoh
Pharaoh παιχνίδι λεηλασίας
κερδίζω μια κάρτα SSD Synology Ds220+ 2-Bay Nas-Case
ανακαλύπτουν
Bon Filon Ξυστό εισιτήριο
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:1621 / 3500
κερδίζω 200,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Virtual Spacewar
Εικονικό Spacewar
Ο Gary διασκεδάζει σε αυτό το παιχνίδι λούνα παρκ ZooValley !
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε την Zombie Academy
Παιχνίδι Zombie Academy Booty
κερδίζω Ένα Honor 90 Smartphone με ακουστικά Earbuds 3 Pro
ανακαλύπτουν

Θέμα:  Εξυπηρέτηση Πελατών
jean68
04/09/2007 10:19:42

🌹
Νομίζω ότι έχετε δίκιο, μου συνέβη πολλές φορές.
Έστειλα ένα μήνυμα και την ημέρα που το πρόβλημα επιλύθηκε.
αλλά τίποτα να σβήσει.


σε κάθε περίπτωση πολύ καλή ιδέα.

jean68

cricri04
329 
24/08/2007 04:15:44

Γεια σε όλους !!!

Προτείνω να προσθέσω μια επιλογή. "Διαγραφή του αιτήματός μου" όταν έχετε υποβάλει αίτημα στην εξυπηρέτηση πελατών.

Πολύ συχνά, βιαζόμαστε να γράψουμε ένα αίτημα, επειδή έχουμε κατά νου τα γεγονότα και τις ημερομηνίες του συμβάντος ή άλλα ... και όμως μερικές φορές, συνειδητοποιούμε ότι έχουμε ενεργήσει πολύ γρήγορα ή ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί στο Εντομεταξύ.

Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να μπορούμε να επιστρέψουμε στα λόγια μας και να διαγράψουμε το αίτημά μας, κάτι που θα απελευθερώσει την εξυπηρέτηση πελατών.

Όλα αυτά για να πω επίσης ότι θα ήταν καλό για την εξυπηρέτηση πελατών να κοιτάξει ένα από τα μηνύματά μου σχετικά με μια συναλλαγή ανταλλαγής πίστωσης/συμμετοχής που μου έγινε ξινή!!!!



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα